Squid Game се враќа: Третата сезона на Нетфликс ќе започне на 27 јуни
Нетфликс објави дека „Squid Game“ се враќа со третата сезона на 27 јуни 2025. Прочитајте за премиерата и најновите детали од оваа глобална сензација.
30 јануари – (Ројтерс) – Популарната јужнокорејска драма „Игра со лигњи“ (Squid Game) ќе се врати на Нетфликс со својата третата и последна сезона на 27 јуни 2025, објави стриминг платформата за време на настанот „Следно на Нетфликс“. Публиката сега има шанса да погледне нови сцени од претстојната сезона, кои го задржуваат вродениот напнат и акционен тон на серијата.
Светска сензација и глобален успех
Squid Game беше претставен во 2021 година и се претвори во глобална сензација. Серијата за смртоносниот натпревар каде луѓе се натпреваруваат за да избришат финансиски долгови, не само што го освојуваше светот со својата мракна и шокантна приказна, туку и помогна да се зголеми бројот на претплатници на Нетфликс. Драмата стана најгледаната оригинална серија на платформата за само еден месец, достигнувајќи неверојатни 142 милиони гледачи во домаќинства.
Третата сезона: Последен дел на дистописката игра
Третата сезона ќе биде финалниот дел на Squid Game, со повторен фокус на протагонистот Сеонг Ги-хун, играниот лик на Ли Јунг Џеј, кој е решен да ги запре смртоносните игри. Развивена од корејскиот писател и продуцент Хванг Донг-Хјук, серијата ја следи неговата напната приказна и несигурноста во светот каде богатите играат со животите на сиромашните.
Покрај ова, Нетфликс ја најави и можноста за понатамошно проширување на популарноста на платформата со други големи наслови кои се враќаат оваа година, како што се последната сезона на Stranger Things и втората сезона на Wednesday.
Нетфликс продолжува да расте
Секој нов проект, како Squid Game, дава значителен влог во глобалната база на претплатници на Нетфликс. Компанијата објави дека благодарение на серијата и други настани, како високопрофилни боксерски мечеви и фудбалски натпревари, успеа да привлече рекордни 19 милиони нови претплатници само во четвртиот квартал. Со глобална база од скоро 302 милиони претплатници, Нетфликс ја потврдува својата доминација како лидер во стриминг индустријата.
Stranger Things и Wednesday: Други големи наслови
Не само што Squid Game ја зазема централната сцена, туку и други успешни серии, како Stranger Things, која ќе го заврши својот пат со последната сезона, и Wednesday, инспирирана од семејството Адамс, ќе се вратат оваа година. Мет и Рос Дафер, креаторите на Stranger Things, открија дека за последната сезона се снимени повеќе од 650 часа материјал, но објавија дека има уште многу приказни за раскажување.
„Со повеќе од 700 милиони гледачи на глобално ниво, не можеме да бидеме само едни“, изјави Бела Бајарија, главниот директор за содржина на Нетфликс.