Гучи ја отвори модната недела во Милано со крзнени луксузни стилови
Гучи ја отвори модната недела во Милано со луксузни крзнени палта и минималистички дизајни, додека модниот свет го очекува новиот креативен директор на брендот.
Милано, 25 февруари (Ројтерс) – Италијанскиот моден гигант Гучи го означи почетокот на модната недела во Милано со спектакуларно есенско-зимско шоу, претставувајќи раскошни крзнени палта, софистицирани здолништа со молив крој и елегантни лизгачки фустани.
Луксуз и софистицираност на пистата
Во амбиент на темнозелен тепих и кадифени завеси, манекенките чекореа со чипкани фустани, волнени капути со заоблени рамења и префинети костуми со издолжени ревери. Музиката во живо, диригирана од Џастин Хурвиц, создаде драматична атмосфера додека моделите гордо ги носеа најновите креации, дополнети со разновидни чанти и впечатливи аксесоари.
Промените во Гучи: Ново време за брендот
Модната куќа Гучи, под водство на матичната компанија Керинг, е во процес на редефинирање на својот идентитет. Оваа трансформација доаѓа по неодамнешното ненадејно заминување на креативниот директор Сабато де Сарно, кој во изминатите две години го насочи брендот кон покласичен и минималистички пристап, со акцент на иконската сјајна црвена боја.
Извршниот директор Стефано Кантино, во изјавата пред шоуто, нагласи дека моментално нема конкретен тајминг за назначување на нов креативен директор, но фокусот останува на долгорочниот развој на брендот.
Од барок до минимализам: Новите модни трендови
Гучи, кој помеѓу 2016 и 2020 година беше една од најуспешните луксузни марки, се соочува со предизвици откако купувачите почнаа да се оддалечуваат од богатите, барокни и родово-флуидни дизајни што ги популаризираше Алесандро Микеле. Аналитичарите очекуваат вистинско заживување на брендот дури во 2025 година.
Миланската модна недела во полн ек
Модната недела во Милано, која започна на 20 февруари, ќе трае до 3 март, а љубителите на модата со нетрпение ги очекуваат претстојните ревии на врвните италијански брендови.