Живот и СтилМодаСелебрити

Фарел Вилијамс и Нигo блеснаа со Louis Vuitton во Лувр

Фарел Вилијамс, кој неодамна ја презеде улогата на креативен директор за машка мода во легендарниот моден бренд Louis Vuitton, заедно со неговиот долгогодишен соработник, јапонскиот дизајнер Нигo, ја започна Париската модна недела со грандиозна ревија во срцето на Лувр. Ова дуо, чии заеднички креативни корени се поврзуваат со основањето на култниот уличен бренд Billionaire Boys Club, уште еднаш докажа дека музиката и модата можат да се спојат во совршена хармонија.

Колекцијата за есен-зима 2025 ги истакна автентичните дизајни кои комбинираат традиционални и модерни елементи. Моделите носеа впечатливи волнени костуми, топли бомбер јакни, елегантни кожени бермуди и шик палта, обоиени во палета на пастелни и есенски тонови. Логото на брендот беше трансформирано во смели, психоделични мотиви кои внесеа динамика во дизајните.

Деталите не беа занемарени – шарените чанти Speedy, приврзоците инспирирани од обликот на лобстерска канџа, бисерните детали и впечатливиот накит беа само дел од аксесоарите кои ја комплетираа колекцијата. Велурните џебови беа уникатен допир кој го нагласи чувството за текстура.

Фото: Ројтерс

Ревијата, поставена во грандиозниот двор на музејот Лувр, беше настан кој ги привлече највлијателните фигури од светот на модата и бизнисот. Меѓу присутните беа Бернар Арно, извршниот директор на LVMH, неговата сопруга, како и кошаркарската ѕвезда Виктор Вембанјама. Овој спектакуларен настан беше совршен почеток на Париската модна недела за мажи, која ќе трае до 26 јануари, по што ќе продолжат ексклузивните Haute Couture ревии.

Оваа година, луксузните модни брендови се соочуваат со предизвици на глобалниот пазар. И покрај надежите за зголемена побарувачка во САД, падот на интересот за луксузна мода во Кина останува голема загриженост. Сепак, ревијата на Вилијамс и Нигo испрати порака дека креативноста и иновацијата остануваат клучни двигатели на индустријата, дури и во турбулентни времиња.