Sony Pictures ги откупи правата за Labubu: Глобалниот феномен станува филм
Sony Pictures започнува со развој на филм за кинескиот феномен Labubu, чии колекционерски фигурички станаа светски хит благодарение на Pop Mart, K-pop славни и трендовските „мистериозни кутивчиња“. Филмот е во рана фаза, со потенцијал да прерасне во голема франшиза.
Како што пренесуваат американските медиуми, студиото се одлучило на овој чекор бидејќи колекционерските фигурички Labubu во изминатата година прераснаа во вистински глобален феномен.
Филмот засега е во многу рана фаза и сè уште нема ни актерска екипа, ниту продуцентски тим. Од Sony Pictures одбиваат да коментираат за проектот.
Иако Labubu првпат беше претставен во 2015 година, фигуричките со препознатливите очиња ја достигнаа својата најголема популарност дури последниве години.
Производителот Pop Mart ги продава во форма на т.н. „слепи кутивчиња“, што значи дека купувачите не знаат која точно фигуричка ја добиваат сè додека не го отворат пакувањето. Овој модел создаде огромна побарувачка, но и силно побарување меѓу колекционерите.
На растот на популарноста значително влијаеја препораките од славни личности, особено во K-pop сцената. Пејачката Лиса од Blackpink оваа година изјави дека Labubu е „нејзино бебе“, што дополнително го разгоре интересот кај фановите.
Продажбата на Labubu буквално експлодираше, особено по појавата на мини-верзиите на фигуричките, кои создале милијарди долари промет и вистинска глобална трговска треска.
И спортскиот свет не остана рамнодушен. NBA кошаркарот Дилон Брукс во мај беше забележан како носи Labubu обесен на синџир при пристигнување на плејоф натпревар.
Бидејќи развојот на анимирани или играни филмови трае со години, потегот на Sony претставува јасна коцка – облог дека брендот Labubu ќе остане доволно силен и релевантен за да ја привлече светската публика и во иднина.






