Зошто не е добро да јадете незрели банани

Ви откриваме, зошто не е добро да јадете зелени, незрели банани.

банана

Бананите, како што знаеме се многу здрави и богати се со витамини и минерали и содржат многу малку масни киселини. Тие исто така содржат малку протеини и најчесто се составени од вода и јаглени хидрати. Незрелите банани се полни со скроб, гликоза, фруктоза, сахароза. Бананите кои се премногу зрели, дури и црни, содржат супстанции со антиканцерогени својства. Експертите велат, колку бананата е потемна, толку е поздрава за нас и нашето тело, бидејќи е богата со големи количини на витамин Б и Ц, содржи калиум и антиоксиданти. Покрај тоа, полесно се вари во нашиот организам.

банана

Во просек бананите има околу 3 грама диетални влакна, кои ја стимулираат работата на цревата. Најважните влакна во бананите се: пектин, нерастворлив скроб. Просечната банана е тешка околу 125 грама и содржи околу 110 калории, 30 грама јаглени хидрати, 1 грам протеин, 450 mg калиум, 9 mg витамин Ц, 34 mg магнезиум, 0,5 mg витамин Б6, 0,3 mg манган,  витамин А, 0,3 мг железо, 3 грама диетални влакна, 0,8 мг ниацин (витамин Б3), 0,1 мг рибофлавин (витамин Б2), 0,5 микрограми фолна киселина (витамин Б9).

Сподели го ова преку:
  • 6
  •  
  •  
  •  
грешка: Содржината е заклучена!