Овие намирници можат да ви го покачат шеќерот во крвта

Верувале или не овие намирници ,можат да ви го покачат шеќерот во крвта.

Кога се обидувате да ја намалите количината на шеќер што ја консумирате најлесно е да започнете со вообичаените “непријатели” како што се газирани сокови и слатки, но не сите шеќери се толку очигледни …

Постојат три извори на шеќер, или јаглени хидрати со висок гликемичен индекс, кои исто така можат да го зголемат нивото на шеќер во крвта. Најлошо од сè, тие не се толку очигледни за да можете лесно да ги препознаете.

шеќер

ПЧЕНКА

Веројатно си помисливте “Не, нема шанси пченката е зеленчук!” Но, тоа не е точно, бидејќи пченката е житарица.  Се претвора во шеќер веднаш штом ја ставите во устата и полека но сигурно се движи кон васкуларниот систем.  Наместо јадење со пченка подобро би било да јадете јадења со црн грав, има влакна но нема шеќери.

шеќер

ЖИТНИ СНЕГУЛКИ

Нутриционистите често ја нагласуваат важноста на влакната, но за жал тие можат и да не се баш здрави. Пример житариците се здрава исхрана но полни се со  глутен. Генерално, житариците денес содржат повеќе глутен и скроб, што може да предизвика појава на шеќер во крвта. Ако сакате да ја задоволите потребата на вашиот организам со влакна, а истовремено да одржите стабилно ниво на шеќер во крвта, обидете се да вклучите житарици од квиноа.

шеќер

ПОМФРИТ

Има многу причини зошто треба да го прескокнете овој оброк, но сигурно не помисливте поради шеќерот. Компирите имаат највисок гликемичен индекс од сите зеленчуци, затоа јаглехидратите кои го содржат шеќер брзо апсорбираат во крвотокот. Најдобар начин, се разбира е да се избегне компирот со некоја поздрава намирница.

Сподели го ова преку:
  • 14
  •  
  •  
  •  
error: Содржината е заклучена!
Inline
Readme.mk
Inline
Readme.mk